Известие

Collapse
No announcement yet.

Регулация и обтягане на ръчна спирачка на 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16



    Общо взето освен преди закачането на жилата, преди всяко натягане било то и четвърт оборот натискаш спирачката поне 10 пъти със сила и след това натягаш, ако трябва да се натяга още пак по същата процедура.

    При мен имаше осезаем ефект.
    Alfa Romeo 155 1.8TS
    Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

    Comment


    • #17
      Ясно обаче на запален или загасен двигател и педала задържа ли се натиснат по време на натягането или няма значение?
      155 1.8 8v TS & FZR 600

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от hsr Покажи съобщение
        Ясно обаче на запален или загасен двигател и педала задържа ли се натиснат по време на натягането или няма значение?
        Аз го правих на запален двг, дали като се задържа ще има разлика нямам идея, може да експериментираш
        Alfa Romeo 155 1.8TS
        Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ALFA CORSE Покажи съобщение
          Аз го правих на запален двг, дали като се задържа ще има разлика нямам идея, може да експериментираш
          И като натягаш ръчната е вдигната обаче държиш ли натисната спирачката.
          sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
            И като натягаш ръчната е вдигната обаче държиш ли натисната спирачката.
            Аз я държах като натягах моята ръчна. След всяко помпане и задържане на педала, при дърпане на ръчната(и отпускане след това), ми се отваряще по малко ход на гайката за натягане(тази под лоста). Мисля, че 4-5 повторения на процедурата са достатъчни. Гайката я завивах на ръка до където можеше.
            75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
            155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
            FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
            Мненията са като задниците - всеки си има!

            Comment


            • #21
              При мен тоя номер не минава. Пробвах няколко пъти, но резултата винаги еедин и същ.
              Блокира ми само лявото колело и задържа задържа дори при пусната спирачка.
              Може би проблема ми е, че цялото усилие пада върху лявото колело и е нужно много нятягане, за да успее да блокира, а след толкова натягане пък започва да задържа.
              Ще я кача пак на канал и ще видя дали не мога да регулирам малко жилата да дърпат равномерно и после пак ще пробвам да натегна от гайката.
              155 1.8 8v TS & FZR 600

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
                Гайката я завивах на ръка до където можеше.

                Как така на ръка ?Аз с гайчен ключ натягам.
                sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
                  Как така на ръка ?Аз с гайчен ключ натягам.
                  След всяко отпускане на лоста имах по малко ход да дозатягам на ръка - ключ не съм ползвал.

                  ...Блокира ми само лявото колело и задържа задържа дори при пусната спирачка...
                  Със старите ми задни апарати беше нещо подобно - колкото и да я натягам - едва задържаше, само че дясното. Това го оправих, като смених ахаратите. Иначе, за задържането, при спусната ръчна, си виж механизмите отзад (лостовете за ръчната, които са на апаратите). По точно пружините отслабват и клеясват, а там, където влизат в апарата има едно мини семерингче и понеже е "много добре" измислено, всичката гняс и кал се събира там и го къса и резултатите са на лице. Подмяната на всичките лайнотии, дето са наблъскани там (има ги - всичко от-до гуменяци и семеринга в по-скъпите ремонтни комплекти - 19 лв), не си стува чанча и парите. Читави апарати на старо се намират по 20-30 лв на парче.

                  П.С. Аве чак сега се зачетох в упътването, че т`ва се правело на откачени жила, хахах . `Ми аз бях със закачени. То, иначе няма логика да ми отпуска по малко гювеч на гайката.
                  Last edited by TRENDi; d.m.y г., 07:16.
                  75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                  155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                  FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                  Мненията са като задниците - всеки си има!

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от hsr Покажи съобщение
                    При мен тоя номер не минава. Пробвах няколко пъти, но резултата винаги е един и същ.
                    Блокира ми само лявото колело и задържа задържа дори при пусната спирачка.
                    Може би проблема ми е, че цялото усилие пада върху лявото колело и е нужно много нятягане, за да успее да блокира, а след толкова натягане пък започва да задържа.
                    Ще я кача пак на канал и ще видя дали не мога да регулирам малко жилата да дърпат равномерно и после пак ще пробвам да натегна от гайката.
                    колега аз миналата седмица се занимавах с този проблем, и установих следното:
                    понеже ръчна нямах изобщо свалих левия апарат и си раздвижих хубаво буталото, за дясното не го правих щото мислех че при него всичко е ок, понеже едната ми накладка от ляво беше леко изметната и помислих че само там е проблема, да ОБАЧЕ.... като си събрах колата какво се оказа... имах прекрасно държащо ляво колело и едвааааааааааааааааааааам ловящо дясно... та повторих процедурата с раздвижването на буталото и на другото колело и сега съм чук. а преди това нятагам ли натягам и първо се хваща мускулна треска от опъване на лоста и второ си ползвам ръчната само на равен терен щото иначе и на най малкия наклон си тръгва на където си ще, погледни дали не ти е мръднала и на теб някоя накладка
                    обикновенно пружинките на накладките изскачат
                    при мен това беше проблема с лявото колело
                    успех
                    sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                    Suzuki GSXR 750 W настоящ
                    Kawasaki KZ 440A вече бивш

                    Comment


                    • #25
                      колеги истината е че ако искате да ви държат ръчните трябва да имате сностен слой накладки отзад и най важното е че преди натягане на гаиката под лоста трябва да я развиете докраи за да се върне тресчотката на апарата в начално положение за да сте сигурни го правете на канал и се уверете че апаратите са в крайнозадно положение след което дърпате лоста на ръчната до край и натягате здраво като едновремено държите натисната крачната спирачка при запален двигател.Гарантирам отличен резултат.
                      Alfa 155 2,5TD

                      Comment


                      • #26
                        П.С. Аве чак сега се зачетох в упътването, че т`ва се правело на откачени жила, хахах . `Ми аз бях със закачени. То, иначе няма логика да ми отпуска по малко гювеч на гайката.[/QUOTE]

                        сажалявам че съживявам темата,ама имам малко въпросче .
                        Налага ми се да смяня жилата на ръчната,но не разбрах квае фатката с натягането и с това че трябвало да са откачени жилата
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • #27
                          Ако ще сменяш жила, най-лесно е да отхлабиш от лоста на ръчната обтяжката и да разкараш жилата отдолу. После в обратен ред - закачаш жилата под колата, подвеждаш ги по местата им и обтягаш откъм лоста в купето, колкото искаш да е "нервна".


                          Даването на газ, води до пристрастяване!
                          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                          Volvo V50 2.0D by RuBig

                          Comment


                          • #28
                            аз неможах да разбера с кво го натягате тва "НЕЩО" ключ немога да събера под ръчната .. и да въртя с къв инструмент се навива това желязо под ръчната което опъва жилото мястото за работа е мега ограничено .. ?????
                            alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                            Fiat punto GT in progress ~200hp

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщение
                              аз неможах да разбера с кво го натягате тва "НЕЩО" ключ немога да събера под ръчната .. и да въртя с къв инструмент се навива това желязо под ръчната което опъва жилото мястото за работа е мега ограничено .. ?????
                              С тресчотка и удължение.


                              Даването на газ, води до пристрастяване!
                              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                              Volvo V50 2.0D by RuBig

                              Comment


                              • #30
                                Колега на 155 ръчната не се регулира никога ако всичко е на ред сменяваш накладките навиваш буталцата на апаратите палиш натискаш 5 или 6 пъти спирачките дърпаш ръчната 4или5 пъти и си готов. Ръчната не ти работи още защото са нови накладките ,минаваш 100 километра и пак я дърпаш 4 или 5 пъти и си готов. Тези 100 километра обаче трее се минат не по магистрала и там кадето се използват често спирачките за да улегнат накладките наи добре на градско.
                                155 2.0 16v МY95 Sport

                                Comment

                                Working...
                                X